(من تو ما)

روابط عمومی، تبلیغات و بازاریاب

علوم ارتباطات

روابط عمومی، تبلیغات و بازاریاب

وبلاگ شخصی محمود بهادر

۲۱ مطلب در شهریور ۱۳۹۲ ثبت شده است

برای بیان و نوشتن یک اطلاعیه بر اساس داستانی که یک روابط‌عمومی دارد، می‌توان به مواردی اهمیت داد که مبتنی بر محتوای مورد علاقه‌ی افراد باشد، محتوایی که بدون نقض قوانین گوگل مورد پردازش قرار گرفته باشد.

ازاریابی محتوا چیزی شبیه روابط عمومی است. هر برنامه- بازاریابی باید از طیفی از کانال‌ها برای دسترسی به مشتری استفاده کند و از این‌رو پیام‌هایش از منابع چندگانه تامین می‌شوند.

 

علی جنتی دیروز حسین انتظامی را به عنوان معاون مطبوعاتی وزارت ارشاد برگزید.

با حکم مدیر عامل بیمۀ پارسیان؛مدیر روابط عمومی بیمۀ پارسیان منصوب شد.

فرهاد توحیدی سخنگوی خانه سینما از برگزاری مجمع عمومی این نهاد صنفی به زودی و پس از برپایی نخستین جلسه مطبوعاتی حجت الله ایوبی رئیس سازمان سینمایی خبر داد.

نخستین سند راهبردی روابط عمومی‌های استان یزد با هدف ارتقای سطح کیفی و کمی روابط‌عمومی‌های استان نخستین اقدام برای تعالی روابط عمومی‌ها بر اساس برنامه مدون و نظام‌مند در سطح کشور بود که در چهارمین نشست شورای برنامه‌ریزی و توسعه  استان به تصویب اعضاء رسید.


خانه سینما، مقارن با روز ملی سینما - 21 شهریور – به دست دکتر «حجت الله ایوبی» معاون وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی و رئیس سازمان سینمایی و با همراهی جمعی از چهره‌های صاحب نام سینمای ایران بازگشایی می‌شود.

علی جنتی، طی حکمی «بابک دربیکی» را به سمت مشاور وزیر و رئیس مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی این وزارتخانه منصوب کرد.


مشاور رئیس دانشگاه آزاد:

خبر عزل فرهاد دانشجو صحت ندارد

مشاور رئیس دانشگاه آزاد گفت: خبر عزل فرهاد دانشجو صحت ندارد چرا که با خود دانشجو صحبت کردم و او از این خبر اظهار بی اطلاعی کرد.