(من تو ما)

روابط عمومی، تبلیغات و بازاریاب

علوم ارتباطات

روابط عمومی، تبلیغات و بازاریاب

وبلاگ شخصی محمود بهادر


مشاور رئیس دانشگاه آزاد:

خبر عزل فرهاد دانشجو صحت ندارد

مشاور رئیس دانشگاه آزاد گفت: خبر عزل فرهاد دانشجو صحت ندارد چرا که با خود دانشجو صحبت کردم و او از این خبر اظهار بی اطلاعی کرد.

پرکره مشاور رئیس دانشگاه آزاد در گفتگو اختصاصی با خبرنگار دانشگاهی باشگاه خبرنگاران گفت: خبر عزل فرهاد دانشجو صحت ندارد چرا که با خود دانشجو صحبت کردم و او از این خبر اظهار بی اطلاعی کرد.

وی در پاسخ به سوال خبرنگار باشگاه خبرنگاران مبنی بر اینکه آیا سرپرست وزارت علوم می تواند رئیس دانشگاه آزاد را به تنهایی عزل و یا نصب کند افزود: اصلا سرپرست چنین اجازه ای ندارد و هر نوع تصمیمی باید با تشکیل جلسه هیات امنا باشدکه تاکنون نیز چنین جلسه ای تشکیل نشده حتی با برخی اعضای هیات امنا از جمله دکتر محمدیان نیز تماس گرفتیم که ایشان هم این خبر را تکذیب کرد.

وی تصریح کرد : بر فرض مثال هم اگر چنین اتفاقی رخ داده باشد باید در شرایط اضطرار باشد که حتی الان این شرایط هم وجود ندارد.

پرکره خاطر نشان کرد: البته در متن خبری که در یکی از خبرگزاری ها انتشار یافته آمده است که این عزل به دلیل فعالیت بهتر در دولت رخ داده است و حال آنکه دانشگاه آزاد اولین جایی بوده که به دولت جدید و دکتر روحانی تبریک گفته و فرهاد دانشجو نیز به ارتقا سیستم عالی کشور کمکی کند و این همکاری یا عدم همکاری که در این خبر انتشار یافته اصلا  ربطی به رئیس دانشگاه آزاد ندارد

گفتنی است برخی خبرگزاری ها ساعاتی پیش در خبری به نقل از یک منبع اگاه اعلام کردند:طی روزهای گذشته شش نفر از اعضای هیئت امنای دانشگاه آزاد با تهیه صورتجلسه‌ای، فرهاد دانشجو را از ریاست دانشگاه آزاد عزل و حمید میرزاده عضو هیئت امنای این دانشگاه را به سرپرستی آن منصوب کردند.

در پی انتشار این خبر کفیل  از روابط عمومی دانشگاه آزاد اسلامی در گفتگو اختصاصی با خبرنگار ما گفت: اطلاعی از عزل فرهاد دانشجو ندارم زیرا هنوز به ما اعلام وصول نشده است و دانشگاه هنوز بی خبر است.